Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2015 22:37 - Заявление, молба или питане
Автор: jokera Категория: Туризъм   
Прочетен: 4448 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 19.12.2015 22:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

До Илюминати(световното правителство), Европейския Парламент, Народното събрание, Президента на Република България, Министерски съвет на Република България, До Командващия въоръжените сили на НАТО и същия командващ на въоръжените сили на Република България, до Господин  кмета на град Варна, Господин директора на полицията в гр.Варна, Ръководителя на въздушното движение при летище Варна,  , или който там може да ми отговори на молбата, заявлението или питането.

 Заявление, молба или питане

/каквото там е нужно да се избере от трите според европейските и разните там други нови изисквания/

От Джокера и неговите внучки

 живущи в град Варна, квартал Васил Левски


image

 

 

Уважаеми Господа,

Моля да ми бъде разрешено да използвам по предназначение  изработеното от мен хвърчило във въздушното пространство  над гр. Варна или по-точно над  квартал Васил Левски.  Ако с тези си мои действия ще застраша въздухоплаването над  Квартала или някакъв закон, наредба, разпоредба или друго, моля да бъде своевременно уведомен и  ми бъде указано място  където мога да упражня тези мои бъдещи действия, а именно пускането на хвърчило с цел забавление на деца.

 С уважение: Джокера

П.С.

Да поясня все пак за какво иде реч. Израснал съм в квартала и в моето детство изработването и употребата на хвърчила беше ежедневие.  В последствие над квартала започнаха да прелитат самолети. Рядко, но прелитаха. Съответно без никой да ни пита дали те (самолетите) пречат на хвърчилата ни. Ние преценихме, че прелитащите самолети могат да повредят хвърчилата ни и преустановихме направата и употребата им.

 После някой ми каза, че е било наивно да си мисля че моето хвърчило вързано с обикновен канап може да се издигне до прелитащите самолети, но …знае ли човек. Моите хвърчила бяха много хубави.  Сега вече съм пораснал и чувствам как самолетите летят по-ниско и много по-често, а и съм уверен, че изработеното от мен хвърчило ще се издигне мнооого високо, защото съвременните върви, хартия  и лепило са много по-качествени от тези използвани от нас в миналото.   

Та въпросът ми е мога ли да пусна хвърчило и да зарадвам внучките или не?  Ако прецените, че бих застрашил полетите над града, да наруша наредба или закон, то моля или променете въздушния коридор на полетите или ми укажете място където мога безопасно да доставя малко радост на децата. Благодаря Ви предварително.

image



Тагове:   хвърчило,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jokera
Категория: Туризъм
Прочетен: 3709348
Постинги: 347
Коментари: 1376
Гласове: 3078
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930